Web
Analytics Made Easy - StatCounter

The New Azam

Saranghae oppa! kembali berupdate, yeay! kalau boleh memang nak update hari-hari. hehe. almaklumlah, dah jadi sebagai hobi dan rutin harian, getuuu. dah seminggu i bersama blog. terima kasih atas feedback kekorang eh, terharu i nauuu bila baca balik komen-komen yang ditinggalkan. boleh nanges empatpulohmalam lah gini, ekekeke… poyos.

CollegeStudentsLives

CollegeStudentsLives

Hidup seorang pelajar memang sangatlah.. pftttt. tambah-tambah lagi pelajar sekolah menengah. sah sah merungut selalu. tapi bila akan tinggalkan sekolah nanti, mesti nak nanges bagai. tapi realitinya nak sangat keluar dari kolah. amboi, banyak kali tapi ehh. ahahaha. samalah jugak macam i waktu kolah rendah dedulu, asyik nak merungut… bilalah aku nak keluar dari kolah ni… bilalah boleh naik kolah menengah… tak sabarnya. otak budak-budak lagilah masa tu, muu kena faham. hehehe.

student life

student life

Okay… leemee ask you something..

Pernah tak korang ikut jadual belajar yang disediakan, 100%?

Haa! dah agak. mesti ramai yang tak berdisplin, termasuklah i. aip! jangan lempang, ekekeke. semasa buat jadual belajar, memang semangat gila! kalau boleh setiap ruang nak diisi dengan belajar.. belajar… dan belajar. boleh tahanlah dalam dua tiga hari, lepas tu.. pfttt! perh! kalau lah semangat tu ada jual kan, dah berlori lori i beli untuk diri sendiri.

memo

memo

adik adik yang berumur 15 tahun, jangan contohi yakhhh. ekekeke…

Oii, saa! Apa gunanya kau merungut, baik pergi study.

Yang aku merungut ni untuk hilangkan bebanan. yeap, menulis dan menaip boleh hilangkan stress. apa yang serabut serabut dalam kepala boleh hilang terus. the most important thing, janganlah berfikiran negatif selalu. tambahlah yang positif, yang negatif tu kasi kat oranglah sama. tak baik simpan untuk diri sendiri je.

Conclude, janganlah anda.. anda.. dan anda.. merungut seperti saya. merungut tidak mendatangkan apa-apa faedah. hanya membuat fikiran kita serabut adalah. siapa pernah tengok video mathlutfi, ‘mari merungut malaysia’, haa itulah yang selalu kita buat. tak ada daya maju. amboi, panjang betul conclude. hahaha.

time table

time table