Web
Analytics Made Easy - StatCounter

Ebook Penangan Kes Ashraf Muslim dan Dayana

Kes Ashraf Muslim dan Dayana memang mengejutkan kita semalam kan? Perasaan geram tak habis lagi dengan kes Ashraf Muslim dan Dayana ni, tiba-tiba pagi tadi dapat email istimewa. Ya, istimewa sebab tajuk email tu “99 Punca Perceraian Di Malaysia”.

punca penceraian

punca penceraian

Wah, betul-betul Ebook ni Penangan Kes Ashraf Muslim Dan Dayana rasanya. Mungkin memang Jom Niaga nak promote produk ini agaknya hari ini, dan kebetulan ada pula kes Ashraf Muslim ni kahwin lagi satu. Mungkin satu kebetulan. Tapi, mungkin juga bukan kebetulan tetapi memang pihak pengeluar ambil peluang dengan kes ini. Hiks

Terpulanglah kan? Kalau betul ini salah satu cara teknik pemasaran ebook, apa salahnya kita tiru teknik ini. Ambil kesempatan pada isu semasa untuk lariskan produk. Tapi, jangan pulak melebih-lebih macam sesetengah blog hiburan dekat Malaysia ni. Sedih tengok, jadi tukang laga.

Agak-agaknya apalah isi kandungan ebook 99 punca penceraian di Malaysia ni ek? hahahaha! Saya bukan tak nak beli, tapi macam terfikir 2 kali pulak. Saya belum berkahwin. Alah, nanti jelah beli. Mungkin ebook ini sesuai untuk suami-isteri yang tengah ada masalah rumahtangga ataupun tak ada masalah tapi nak cuba elak sebarang kemungkinan masalah-masalah yang boleh menggugat rumahtangga lah kot.

Suka hatilah nak beli, tak nak beli duduk diam-diam. Saya doakan Dayana terus tabahlah mengharungi ujian Allah ini untuk dia. Pada suami Dayana, Ashraf Muslim tu semoga berbahagia dan boleh berlaku adil dengan isteri-isteri tercinta. Kalau takut bercerai, belilah ebook 99 punca penceraian di Malaysia ni ya!